Известие

Collapse
No announcement yet.

Двузонов климатроник на фейслифт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Двузонов климатроник на фейслифт

    Някой да има идея как работи тая проклетия ? Днес сутринта пускам климатика ей тъй профилактично (навън е + 1гр), пущината уж включи ама не както обикновенно след 1мин да си пусне перките, дали е възможно да си обръща режимите като на домашните климатици примерно? После ми щукна идеята да затопля външния датчик, един вид да я излъжа че навън е жега, всичко тръгна нормално, чу се включването на компресора, малко след това се пуснаха перки и т.н.
    Отделно от това явно омам някакво подгряващо в парното което се включва когато си поиска, как се борави с него, че супер се дразня да ми се пускат някакви неща без да съм им заповядал аз ? Кьорих се за подгревни свещи по маркучите към парното ама не видях обичайния "модул" с 3те свещи дето стои закрепен на скоростната кутия под абс-а някъде.
    Като се позамисля може сутринта да не се е включил ако от студеното съответно е било ниско налягането на фреона, евентуално ако му трябва дозареждане, макар че го напълнихме колкото пише в книгите в началото на лятото.
    Колата е от подписа.
    Last edited by mirchozo; d.m.y г., 11:08.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  • #2
    Как разбра, че ти се включва допълнителния подгрев? Интересно ми е, защото и на мойта ще е първа зима, а тук още не са паднали толкова температурите. Иначе за климатроника е нормално, има някаква защита под определени градуси да не включва компресора, сега дали са под +5 или +7 не знам.

    Comment


    • #3
      Колега извинявам се,ако не съм точно по темата.
      И аз се чудя да нещо подобно....на 156цата можех да си пусна климатроника по всяко едно време,без значение колко градуса е навън...-5,-10.. на 147цата,ако е под 3÷4 гр.неще....трябва да му е по-топло.
      И още нещо..на 156 като пусна да размръзява стъклата директно тръгваше климата и вентилаторите отиваха на макс....при 147 трябва да загрее колата и чак тогава вентилатора се усилва....а климата така и не тръгва,понеже е студено......дали пък нещо не пропускам около циркулациите вътре/вън?
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Относно допълнителния подгрев, качам се сутрин и пускам парното почти на макс температура (32.5 ако не се лъжа) и вентилатора на първа степен. След 3-4мин се пуска на доста по-висока степен вентилатора и малко след това започва да духа леко топличко, стрелката на температурата не е мръднала изобщо камоли да е топъл мотора че да духа в купето по този начин. Това го прави само при температури под +5 / +10гр. Аз все си мислих че е някакъв талянцки бъг, пък то ко било.
        Другото все още го умувам, но май ще му накича манометрите на климатроника да видим какво е налягането. Малко ме съмнява да обръща системата наобратно като на домашните климатици, но не бих се учудил ако е така.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          500% не ти обръща системата, просто сработва защита... Като си нагрял сензора си го излъгал. Не му мисли до налято, ако има проблем тогава вече ще си покаже

          Comment


          • #6
            Някой има ли идея, защо при пускане на defrost се пуска компресора и едновременно с това смесителната клапа застава в положение максимално топло?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Колега това с допълнителния подгрев на климатроника е малко като светия граал за църквата. Има го в колата (3 степенно ел. радиаторче) и се управлява от климатроника ама никой не гое виждал работещо. Лично за мен има някакъв конструктивен дефект в платките на управлението и то отдавна е изгоряло
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                Аа не го мисля толкова, просто си умуваме. Мен също ме съмнява защото няма как да се случи по ред причини.

                Пс Мойто работи, пу пу да не муй уруки дето казват старите баби. Отначалото и аз мислих че нещо не е в час, ама след 1-2мин задухва лееко топло, логически си пуска вентилатора по-силно инак ще стопи пластмасите наоколо. Забелязах че имам боднат някакъв датчик на маркуча на парното, дали не участва във водната система, един вид за по-бързо затопляне и на двигателя ?
                Last edited by mirchozo; d.m.y г., 13:57.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Аа не го мисля толкова, просто си умуваме. Мен също ме съмнява защото няма как да се случи по ред причини.

                  Пс Мойто работи, пу пу да не муй уруки дето казват старите баби. Отначалото и аз мислих че нещо не е в час, ама след 1-2мин задухва лееко топло, логически си пуска вентилатора по-силно инак ще стопи пластмасите наоколо. Забелязах че имам боднат някакъв датчик на маркуча на парното, дали не участва във водната система, един вид за по-бързо затопляне и на двигателя ?
                  А дано
                  Това с вентилатора всички го правят, датчика в тръбата който си видял следи температурата на антифриза точно с цел правилна работа на ел. подгрева. А дали работи може да си сигурен само ако си премериш буксите закачени на радиаторите (лесно се виждат под жабката едни три големи сини). И може да налетиш на едно странно фабрично разклонителче което допълнително ме наведе на мисълта че италианчетата са объркали нещата.
                  Last edited by Alexanderbb; d.m.y г., 14:12.
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Тия дни ще му обърна малко внимание, колко му е да му бодна по един светодиод да виждам кога се пускат тия проклетии.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Някой има ли идея, защо при пускане на defrost се пуска компресора и едновременно с това смесителната клапа застава в положение максимално топло?
                      Заради елементарната кондензация.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Заради елементарната кондензация.
                        Имаш впредвид да кондензира влагата от въздуха в купето по изпарителя ли?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Имаш впредвид да кондензира влагата от въздуха в купето по изпарителя ли?
                          Аха.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Аха.
                            ОК, но как става това при положение, че смесителната клапа е в положение при което въздушният поток минава само през радиаторчето на парното и практически изпарителят не се обтича от въздушен поток?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Няма как да стане.
                              Ама не знам и кола, при която въздушния поток да не минава и през двата радиатора в този режим.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X